projek sulam riben




Sudah sekian lama tak menyulam riben. Rasa letih pulak buat kerja yang sama setiap hari. Jadi sekali sekala rasa nak tukar juga aktiviti. Err ingat nak buat projek ikat langsir. Baru siap sebuah je.. ehhee

Pening pulak nak melakar paten tapi apa2 pun aku buat folded roses dulu. Yang jadi sedih sebenarnya aku dah lupa terus macam mana nak memintal riben untuk jadikan bunga ros tu. Haisshhhh 2-3 kali cuba masih tak menjadi. Olah ke kiri.. olah ke kanan.. semua tak ok. Tak mahu berputus asa.. mesti buat sampai jadi. Setelah hampir satu jam. akhirnya berjaya buat satu kuntum... hehe

Maka yang lain tak jadi masalah lagi... inilah hasilnya

7 comments:

Rozita November 9, 2010 at 9:29 AM  

cantik ler tu..di buka utk tempahan ke?

Aida Alias November 9, 2010 at 9:49 AM  

thanks kak ita...
ye boleh.. sesapa yg berkenan nak order boleh bgtau

shida November 9, 2010 at 12:20 PM  

cantik...tgn berseni ni buat apa pun cantik

Aida Alias November 9, 2010 at 2:20 PM  

tima kasih.. kena byk praktis lagi tu.. tak pandai la nak buat bunga besar

kayteeze November 13, 2010 at 7:37 AM  

Cantik betul.... cemburu pada kebolehan aida, hehe.....

Pasal sarung teko tu, kak tie kena kiv dulu.. sekarang ni amatlah sibuk. Tunggu reda baru boleh order, ya....

Aida Alias November 13, 2010 at 8:42 PM  

Terima kasih kak Tie.. alhamdulilah.. beryukur dgn kemahiran yg dikurnia Allah SWT. kalau kak Tie ada masa bolehlah cuba2 buat juga.. mana tau menarik hasilnya...

m.cristina May 17, 2012 at 11:42 PM  

stupenda
Cristina from Italy

Blog Crochet

Tuan Rumah

My Photo
Seorang ibu kepada 3 orang cahayamata. Sangat meminati seni kerjatangan.

TQ sudi jadi follower saya!!

Utk Tempahan Topi dan Kasut

Utk Tempahan Topi dan Kasut

Catatan Terkini

There was an error in this gadget

Blog Kegemaranku

I am a
Violet

What Flower
Are You?


You have a shy personality. You tend to hesitate before trying new things or meeting new people. But once people get to know you, you open up and show the world what you are really all about